{ TOXIC }

♡XXXXXXXXXXXXXXZXX
--/--/--(--) --:--  
スポンサーサイト xxx


xxx diz

スポンサー広告 | | | edit
2011/03/11(Fri) 10:57  
E memo xxx
I wish we could stay here forever.
I don't know ... if we should be together.
You're undeniable.
「僕の中にはいつも君がいた。」
I have a whole afternoon to kill.
「私は午後ずーと暇なの」

I always had a crush on you.
「ずっとあなたに夢中だった。」
You know what?
「知ってた?」

This is gonna be great.
「すっごく楽しみ。」
You sold me out.
「この裏切り者」

I think I just want to take it easy.
「俺はのんびりしていたい」
Don't tell me what I can't do.
「私にできないと言うな。」
関連記事


xxx diz

tweets | | | edit
FX会社通貨数
